سرگروه تیم ملی کاراته با بیان اینکه طی 12 سال بدون هیچ حاشیه ای برای موفقیت کاراته ایران تلاش کردم، گفت: از شرایط رقابتهای انتخابی به هیج وجه راضی نیستم.

به گزارش مرور نیوز، ذبیح الله پورشیب با تاکید بر اینکه همیشه اولویتش سربلندی و موفقیت تیم ملی کاراته در تمام میادین بوده است، گفت: طی سالهای گذشته در رقابتهای جهانی و آسیایی در دو بخش تیمی و انفرادی با هدف سربلندی ایران اسلامی بدون کوچکترین مشکلی تلاش کردم و هیچگاه به خود اجازه ندادم وارد حاشیه ای شوم.

وی افزود: در جریان رقابتهای انتخابی شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم و روند مبارزات هم به سمتی رفت که نتوانستم مسابقات را ادامه دهم به همین دلیل انصراف دادم. نحوه انصراف هم زیاد مطلوب نبود و باعث ناراحتی کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون شد. هیچگاه دوست نداشتم کسی از دست من دلخور باشد اما بعضی وقتها یک سری مشکلات و مسائل روحی روانی و فشارها باعث عکس العمل غیر ارادی می شود. در هر صورت از همه اهالی کاراته، مسئولان فدراسیون و کادر فنی عذرخواهی می کنم.

این عضو تیم ملی کاراته یادآور شد: درس اول کاراته اخلاق است و برای من نیز همیشه در اولویت قرار داده داشته است، ولی واقعا شرایط جسمی و روحی خوبی نداشتم و این موضوع را به اطلاع مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون نیز رساندم.

پورشیب در بخش دیگری از این گفتگو گفت: از مردم و بخصوص جامعه کاراته می خواهم با این برخورد من را قضاوت نکنند. در هر شرایط چون یک سرباز در خدمت تیم ملی برای اهتزاز پرچم کشورم مبارزه کردم. این موضوع یک اتفاق برای اولین بار در طول 12 سال حضور در اردوها و ترکیب اصلی تیم ملی بود.

سرگروه تیم ملی کاراته در خصوص مبارزه با خدابخش هم گفت: مهدی کاراته کای خوب و با آتیه ای است ولی این اولین باخت من در پیکارهای انتخابی برابر وی بود. من دوران افت خود را سپری می کردم و شرایط مناسبی برای انتخابی نداشتم اما به احترام کادر فنی در بدترین شرایط روحی و روانی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کردم.

ذبیح الله پورشیب در پایان گفت: همچون گذشته با انگیزه بالا و با حداکثر توان خود برای نام کشورم و کاراته ایران می جنگم. در هر زمانی که مربیان صلاح بدانند، بازهم سرباز کشورم هستم چرا که آرزوی هر ورزشکاری است با پرچم کشور خود در میادین مختلف شرکت کرده و با کسب افتخار دل مردم را شاد کند.