مربی تیم ملی والیبال گفت: این که گفته می‌شود بازیکنان باتجربه باید از تیم ملی کنار گذاشته شوند اصلا منطقی نیست.

به گزارش مرور نیوز، پیمان اکبری در خصوص هفته دوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: ما در هفته دوم لیگ جهانی باید 3 بازی خیلی سخت برگزار کنیم و باید به مصاف 3 تیمی برویم که هر کدام دارای سبک متفاوتی در والیبال هستند. تیم بلژیک در حال حاضر در رده دوم گروه قرار دارد و مربی این تیم بسیار باهوش است و امیدوارم عملکرد خیلی خوبی مقابل این تیم و دو تیم دیگر داشته باشیم.

وی در مورد تقابل تیم‌های ایران و آرژانتین و همچنین شناخت ولاسکو از بازیکنان تیم ملی گفت: در حال حاضر همه مربیان از تیم ایران شناخت دارند و ما هم نسبت به همه تیم‌ها شناخت داریم.

مربی تیم ملی والیبال ایران در مورد عملکرد تیم ملی در هفته اول لیگ جهانی تصریح کرد: ما در مسابقه اول با تیم ایتالیا بازی کردیم و برخی‌ها تصور می‌کردند این تیم بدون بازیکنان اصلی خود به مصاف تیم ما آمده است در حالی که ما هم چند بازیکن مهم و تاثیرگذار خود را نداشتیم. البته مقابل ایتالیا نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم اما مقابل برزیل و لهستان به مراتب عملکرد بهتری داشتیم.

اکبری در مورد درخشش بازیکنان کم‌تجربه مقابل لهستان و این که برخی‌ منتقدین عنوان کردند باید بازیکنان باتجربه از تیم ملی کنار گذاشته شوند، گفت: من نمی‌دانم چرا باید بازیکنان باتجربه کنار گذاشته شوند. این بازیکنان در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارند و سال‌ها روی آنها سرمایه‌گذاری شده تا به این حد از تجربه برسند تا تیم ملی بتواند از این تجربه‌ها استفاده کند. این که گفته می‌شود بازیکنان باتجربه باید کنار گذاشته شوند اصلا منطقی نیست و اعتقاد دارم باید از همه پتانسیل والیبال ایران استفاده کنیم.