رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به کنار گذاشتن تعداد از کارکنان این فدراسیون به دلیل بازنشستگی گفت: لازم باشد و بگویند خودم هم از بسکتبال می روم.

به گزارش مرور نیوز، با توجه به قانون مصوب یک سال پیش مجلس مبنی بر ممنوعیت به کارگیری افراد بازنشسته در فدراسیون ها، طی روزهای گذشته محمود مشحون اقدام به اجرای این قانون در فدراسیون بسکتبال کرد که نتیجه آن کنار گذاشتن 16 نفر از کارکنان مجموعه این فدراسیون بود.

وی در مورد این اقدام توضیح داد و گفت: این کار صرفا به خاطر قانون منع به کار گیری افراد بازنشسته و تاکیدی که بر اجرای آن وجود دارد، انجام شد. البته شخصا خیلی تلاش کردم تا این افراد بتوانند با وجود بازنشستگی همچنان به همکاری خود با فدراسیون ادامه دهند اما به نتیجه نرسیدیم.

مشحون تاکید کرد: افرادی که به خاطر بازنشستگی از مجموعه فدراسیون کنار گذاشته شدند، ستون فدراسیون بسکتبال ایران طی سال های گذشته بودند. واقعا متاسفم که باید با چنین افرادی قطع همکاری داشته باشم اما چاره ای هم نیست چراکه قانون و اعمال آن در هر شرایطی اهمیت دارد و نباید نادیده گرفته شود. در غیر این صورت نظم امور به هم می ریزد. بر همین اساس از این افراد خواستم تا به قانون توجه داشته باشند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این پرسش که «آیا برادرتان (محمدرضا مشحون) هم جزو افرادی است که از مجموعه فدراسیون کنار گذاشته شده است؟»، گفت: خیر؛ در مورد برادرم چنین تصمیمی گرفته نشده است!

مشحون همچنین در مورد بازنشستگی خود و اینکه آیا به قانون ممنوعیت به کاری گیری بازنشسته ها در مورد خودش هم توجه دارد، گفت: بارها گفته ام و بازهم می گویم من از طرف وزارت روزش مسئولیت دارم و تا زمانی که بخواهند بدون توجه به هر مسئله حاشیه ای، به کارم ادامه می دهم. آدمی نیستم که ترسی از اینگونه مسائل داشته باشم. قطعا هر زمان لازم شود و به من هم گفته شود، خودم از بسکتبال می روم. حتی اجازه نمی دهم انجام این کار به یک دقیقه بکشد. در 30 ثانیه فدراسیون را ترک می کنم.