پرونده سه کاراته کای ایرانی حاضر در رقابتهای لیگ جهانی کاراته با یک مدال نقره در وزن ۷۵- کیلوگرم در تولدو اسپانیا بسته شد.

به گزارش مرور نیوز، در ادامه این رقابتها که از روز گذشته آغاز شده، بهمن عسگری در وزن ۷۵- که با شکست همه رقبا بدون از دست دادن حتی یک امتیاز و با کسب 29 امتیاز به دیدار نهایی رسیده بود، در این مرحله مقابل «لوگان کاستا» از فرانسه ٨ بر ٧ نتیجه را واگذار کرد و نقره گرفت.

عسگری بعد از یک دور استراحت، «استفان کاروانیسکی» از انگلستان را 7 بر صفر، «جردن ماهر» از استرالیا را 5 بر صفر، «لورنزوپیترومارچی» از ایتالیا و «نیکولاس کوزماس» از یونان را با نتایج مشابه 9 بر صفر و «جوکلاوی» از انگلستان را 4 بر صفر شکست داده و به دیدار پایانی راه پیدا کرده بود.

تیم کشورمان در این رقابتها سه نماینده داشت که سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم بعد از دو پیروزی مقابل «یورداکوندوف» از بلاروس و «میشل بابوس» از کشور میزبان، دور سوم نتیجه را 2 بر صفر به «میشل بابوس» از لهستان واگذار کرد و حذف شد.

هادی عرب دیگر کاراته کای ایرانی حاضر در وزن ۸۴+ کیلوگرم بعد از برتری 2 بر صفر دور نخست مقابل «میشل چیسلاندی» از ایتالیا، برابر «سرگئی گومز» از کشور میزبان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

این دوره از مسابقات که روز گذشته با حضور 825 ورزشکار از 67 کشور در شهر «تولدو» آغاز شده، امشب با شناخت نفرات برتر به پایان می رسد.