رییس فدراسیون فوتبال با تقدیر از داروان ایران حاضر در جام کنفدراسیون‌ها گفت: به موفقیت تیم داوری و تیم‌های ملی‌مان در جهان، می‌بالیم.

به گزارش مرور نیوز، در حاشیه نشست خبری امروز (سه‌شنبه) داوران ایرانی حاضر در جام کنفدراسیون‌ها، رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از اعضای این تیم داوری اظهار کرد: این یک توفیق برای فدراسیون است که بازی‌های مهم دنیا را سوت بزنیم. وضع فوتبال در هر زمینه‌ای خوب است. در بحث داوری اتفاق خوبی بود که آقایان فغانی، منصوری و سخندان چهار اتفاق بسیار مثبت را رقم زدند. این به اقتدار داوری کمک می‌کند. الان اولین تیم الیت آسیا را داریم. امروز هم دوستان ما به فرودگاه رفتند. اگر ارج بدهیم این کار ارزشمند ادامه پیدا می‌کند. فوتبال اگر چشم خود را ببندد به سمت سکون می‌رود. من از اصحاب رسانه ممنونم که نمایش می‌دهید و به اطلاع مردم می‌رسانید. داوری کشور باید به این عزیزان ببالد. تلاش ما در فدراسیون این است که بن کارهای مثبت را ببینیم.

او ادامه داد: من از این داوران متشکرم و تلاش می‌کنیم یک جلسه تقدیر از داوران هم شنبه هفته آینده داشته باشیم. کار بسیار خوبی که آقای فغانی رقم زد این بود که این کار برای کشور است و به ایرانی بودن خودمان می‌بالیم. وقتی تیم ایران به عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود می‌کند، به خود می‌بالیم. وقتی فوتسال و فوتبال ساحلی سوم جهان می‌شوند به خود می‌بالیم. از این که در رنکینگ تیم‌های ملی بیست و سوم شدیم هم به خود می‌بالیم. اگر خدا بخواهد، در المپیک هم حاضر می‌شویم.

جام کنفدراسیون‌ها آخرین تورنمنت رسمی قبل از جام جهانی بود که فیفا در آن، عملکرد داورانی را که گزینه قضاوت در جام جهانی 2018 هستند، بررسی می‌کند. با توجه به عملکرد فغانی و کمک‌هایش در جام کنفدراسیون‌ها و سابقه خوب این تیم در مسابقات پیشین، می‌توان بخت زیادی برای تیم داوری ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه قائل بود.