دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال در آینده‌ای نزدیک برای باقی ماندن در این سمت و هیات رئیسه فدراسیون معرفی خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، بعد از انتقادات بی‌سابقه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال از کار برکنار شده و محمدرضا ساکت جایگزین وی شد هرچند که به دفعات از سوی تاج اینطور عنوان شد که تغییرات ناگهانی در این حوزه ربطی به بیانیه کی‌روش نداشته و او از قبل تصمیمش را گرفته بود.

بر همین اساس و با انتخاب ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی ابتدا نسبت به این موضوع انتقاد شد که او در فوتبال ایران سمت‌های زیادی را به خود اختصاص داده و این موضوع از تمرکز و قدرت وی خواهد کاست و از سوی دیگر گمانه‌زنی‌ها آغاز شد که آیا ساکت در حوزه جدید باقی خواهد ماند یا خیر؟

این در حالی است که مهدی تاج شب گذشته در گفت‌وگویی آب پاکی را روی دست منتقدین ریخته و به نوعی از تحقق رویایش برای دبیرکلی ساکت خبر داد.

تاج در این خصوص گفت: ساکت قبلاً مدیر تیم‌های ملی بوده و همان کارهایی که در این حوزه انجام می‌داده الان هم می‌تواند همان کارها را در حوزه دبیرکلی به راحتی انجام دهد.

وی افزود: قبلا منافذی بین تیم ملی بزرگسالان و دبیرکل وجود داشت و ما مجبور بودیم برخی کارها را به فرد دیگری بسپاریم. اما الان ساکت در پست سرپرست دبیرکلی همان کارهای گذشته در سمت مدیرکل تیم ‌های ملی را انجام می‌دهد به علاوه اینکه باید سعی کنیم در بخش‌های مختلف فدراسیون یک نوع همگنی و همراستایی همراه با یک برنامه‌ریزی مدون را ایجاد کنیم.

تاج در پایان گفت: اینکه می‌گویند ساکت 8 شغله محسوب می‌شود اشتباه است. ساکت قبلاً رئیس دفتر حوزه ریاست فدراسیون فوتبال بود که الان این حوزه به فرد دیگری محول می‌شود؛ ضمن اینکه فضای دبیرکلی و تیم‌های ملی می‌تواند یک کار مشترک باشد.

با اظهارات تاج به نظر می‌رسد ساکت در سمت جدید خود ابقا شده و او به عنوان دبیرکل بعدی فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.