پرونده مسابقات بسکتبال دستجات آزاد قم بسته می‌شود و تیم قهرمان، جام این مسابقات را در سالن رضاییان قم بالای سر خواهد برد.

به گزارش مرور نیوز، موفقیت بسکتبالیست‌های نونهال دختر قم در مسابقات کشوری، حضور داور قمی در دوره داوری درجه یک و ورودی بین لیگ برتر و برگزاری دیدار نهایی لیگ دستجات آزاد از مهم‌ترین خبرهای اخیر بسکتبال قم است.

در مسابقات بسکتبال نونهالان دختر منطقه‌ای کشور تیم نونهالان دختر استان قم پس از تهران به عنوان تیم دوم به مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور صعود کرد و توانست به جمع تیم‌های حاضر در مرحله دوم که به زودی گروه بندی آن مشخص می‌شود بپیوندد.

تیم مینی بسکتبال دختران قم اما بر خلاف تیم نونهالان موفق عمل نکرد و در مسابقات منطقه‌ای کشور در شاهرود با 2 شکست برابر تیم‌های سمنان و مازندران به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

محسن عباسی داور جوان بسکتبال قم در دوره داوری ملی در تبریز، تنها نماینده قم بود. داوران ارتقا یافته در این دوره مجوز قضاوت در سوپرلیگ بسکتبال ایران را به دست آورده و نامزد حضور در دوره داوری بین المللی می‌شوند و این در حالی است که عباسی تنها داور قمی حاضر در لیگ دسته اول کشور در فصل اخیر بوده است.

دیدار رده بندی لیگ دستجات آزاد بسکتبال قم چهارشنبه در سالن آیت الله بروجردی دانشگاه قم برگزار می‌شود و تیم‌های مهتاب و شهدای آتش نشان از ساعت 20 در این سالن برای کسب عنوان سوم به میدان می‌روند.

همچنین دیدار نهایی جمعه در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود و فینالیست‌ها از ساعت 19 و 30 با هم روبرو می‌شوند ضمن اینکه در حاشیه دیدار نهایی، آیین تجلیل از پیشکسوتان بسکتبال قم نیز به انجام می‌رسد.