رییس فدراسیون کاراته انتقاد تندی نسبت به انتشار عکس ملی پوشان این رشته در حال استراحت روی زمین داشت.

به گزارش مرور نیوز، فدراسیون کاراته که این روزها بعد از 2 موفقیت تاریخی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های جهانی لهستان در اندیشه کسب موفقیت های بزرگتر به خاطر انتشار یک عکس به دردسر افتاده است.


تصویر منتشر شده از خوابیدن ملی پوشان کاراته درایستگاه قطار ورشو با واکنش سرمربی تیم ملی و کاراته کاها مواجه بود که اعلام کرده اند وضع اسکان بسیار خوبی در طول بازی های جهانی داشتند.


محمدصادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته با تایید صحبت های سرمربی تیم ملی می گوید: «با این کارشان خیانت بزرگی به کاراته کردند. ما موفقیت بسیار بزرگی را به دست آوردیم و این کارها حاشیه سازی است. همه تیم ها به خاطر اینکه منتظر قطار بودند، در ایستگاه راه آهن استراحت کردند و این اتفاق عجیبی نیست.»


وی می افزاید: «تنها تیمی که بیرون از محل استقرار در نظر گرفته شده از سوی میزبان اسکان یافت و هتل خوبی داشت،‌ایران بود. حالا یک فرد خائن این عکس را با این حالت گرفته و منتشر کرده است. هنوز نمی دانم چه کسی این کار را کرده است اما به هر حال این نفرات چون شناخته شده هستند، همیشه مورد توجه قرار می گیرند. به جای اینکه قهرمانی ما را بزرگ جلوه دهند، سراغ این کارها می روند. مگر چه می شود که قهرمان ایران روی زمین دراز بکشد؟»