پدیده ایرانی الاصل مربیگری آلمان در فصل گذشته عصر امروز در محکی جدی و سرنوشت ساز برابر سرمربی مشهور ایتالیایی قرار می گیرد.

به گزارش مرور نیوز، آلکساندر نوری سرمربی ایرانی الاصل وردربرمن عصر امروز در دومین هفته از رقابت های فصل جدید بوندس لیگا باید شاگردانش را در خانه به مصاف بایرن مونیخ بفرستد، جدالی سرنوشت ساز برای برمنی ها بعد از شکست در هفته نخست بلکه کمی از بار فشارها و انتقادات کاسته شود.

مچ اندازی آلکس نوری با کارلتو در ویزرآرنا


نوری که در نقل و انتقالات تابستانی کمترین ورودی و خروجی را داشت با اتکا به همان تیم جوانی که در نیم فصل دوم پارسال داشت امیدوار به رقم زدن فصلی درخشان برای طرفداران این باشگاه قدیمی است؛ اما قرعه دشوار هفته های ابتدایی کمی کار را برای این سرمربی ایرانی الاصل سخت کرد تا جایی که او عصر امروز باید در خانه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود.

مچ اندازی آلکس نوری با کارلتو در ویزرآرنا


تقابلی با کارلو آنچلوتی و ستاره های سرشناس و گران قیمت باواریایی که می تواند چالشی دشوار و هیجان انگیز برای وردربرمن تحت هدایت مربی ایرانی باشد. نوری که دوست ندارد از همین ابتدای فصل با ناکامی به استقبال انتقادات برود باید به هر نحوی شده امروز در تقابل با بایرن و تفکرات مرد پرافتخار ایتالیایی با دست پر از زمین خارج شود.