بازیکن با تجربه تیم ملی والیبال ایران گفت‌: با هماهنگی با کادر فنی در پایان جام قهرمانی قاره‌ها از تیم ملی خداحافظی می‌کنم.

 

به‌ گزارش ‌مرور نیوز، فرهاد نظری افشار، در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال اعزامی به جام قهرمانی قاره‌ها در ژاپن که آخرین تورنمنت در سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید درباره شرایط آماده سازی تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: همه بازیکنان پس از رقابت‌های انتخابی جهان در اردبیل تلاش بسیار زیادی انجام دادند و با نتایج خوبی که گرفتیم روحیه مضاعفی نیز کسب کردیم و پس از رقابت‌ها هم تمرینات‌مان را بسیار با انگیزه و با نشاط آغاز کردیم. امیدوارم در جام قهرمانی قاره‌ها هم بر روی یکی از سکوها قرار بگیریم.

همیشه همانند یک سرباز در خدمت تیم‌ ‌ملی بودم

دریافت کننده قدرتی و ۳۴ ساله تیم‌ ملی والیبال در پاسخ به اعلام خداحافظی از بازی‌های ملی پس از جام قهرمانی قاره‌ها گفت‌: من همیشه همانند یک سرباز در خدمت تیم‌ ‌ملی بودم و هر زمان که از من خواسته شده به تیم‌ ‌ملی کمک کنم، با جان و دل حضور داشتم. با صحبت‌های که با کولاکویچ داشتم بهتر است که من پس از این تورنمنت از تیم‌ ملی خداحافظی کنم.

نظری افشار در ادامه افزود: ما بازیکنان جوان بسیار خوبی در پست دریافت کننده قدرتی داریم و امیدوارم این جوانان با غیرت و انگیزه پیراهن تیم‌ ‌ملی را بپوشند و برای ایران افتخار آفرینی کنند. جوانان هم باید قدر این پیراهن را بدانند.

در پایان برای کولاکویچ و تیم‌ ملی والیبال در همه رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.