محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون والیبال ایران گفت: هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای رسمی در مورد زمان ثبت نام کاندیداها و برگزاری مجمع انتخاباتی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش مرور نیوز، محمود افشاردوست در جریان تمرین نوبت صبح تیم ملی والیبال ایران اعزامی به جام قهرمانی قاره‌ها که آخرین تورنمنت بین‌المللی والیبال در سال 2017 به حساب می‌آید، درباره روند آماده‌سازی بازیکنان جهت حضور قدرتمند در این تورنمنت اظهار کرد: من همواره در جلسات تمرینی تیم ملی حضور دارم. امروز (سه‌شنبه) هم آخرین جلسه تمرینی برگزار می‌شود و در این چند روز که در تمرین‌ها حضور داشتم نکته‌ای که بسیار جلب توجه می‌کرد تمرین شاداب بازیکنان بود و اگر بخواهیم شرایط حال حاضر را با چند ماه گذشته مقایسه کنیم باید بگویم بازیکنان واقعا در شرایط خوبی به سر می‌برند. از لحاظ جسمانی همه آماده هستند و تقریبا تمامی آسیب دیدگی‌ها رفع شده است و باید بازیکنان نیز کمی مراقبت بیشتری از خود داشته باشند تا با توجه به تغییر فصل با سرماخوردگی‌های ناگهانی مواجه نشوند و اگر مشکلات این چنینی گریبان تیم را نگیرد، فکر می‌کنم تیم‌ ما بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

فدراسیون والیبال باید هرچه زودتر رئیس خود را بشناسد

با توجه به احتمال زیاد ادامه همکاری داورزنی با وزارت ورزش و جوانان و قطع همکاری‌اش با فدراسیون والیبال، افشاردوست درباره تکلیف ریاست این فدراسیون و زمان برگزاری مجمع انتخاباتی پاسخ داد: با ادامه ثبات همکاری آقای داورزنی با وزارت ورزش و جوانان لازم است تا فدراسیون والیبال نیز به زودی رییس خود را بشناسد و انتخاب ریاست فدراسیون والیبال هم نیازمند بر گزاری مجمع انتخاباتی است. در فدراسیون والیبال هم ما آماده برگزاری انتخابات هستیم و منتظر دستور وزارت ورزش و جوانان برای اعلام زمان ثبت نام کاندیداها و نیز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هستیم و نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال هم باید طبق آیین‌نامه انتخابات در این مجمع شرکت کنند.

در حال حاضر به موضوع شرکت در انتخابات فکر نمی‌کنم

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا خودش در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت می‌کند یا خیر، پاسخ داد: من فعلا برنامه خاصی در این زمینه ندارم و در مجمع انتخاباتی هم به عنوان دبیر مجمع فعالیت می‌کنم. در حال حاضر به موضوع شرکت در انتخابات فکر نمی‌کنم. دلیلش هم آن است که همه ما به دنبال کمک به والیبال ایران هستیم و خیلی از ا فرادی که در بیرون از فدراسیون فعالیت می‌کنند به دنبال بهتر شدن شرایط هستند. در حال حاضر من دبیر فدراسیون هستم و این وظیفه‌ای است که به بنده محول شده است و سعی‌ام بر آن است که به بهترین شکل این وظیفه‌ام را انجام دهم. اولویت من و بدنه فدراسیون در جهت کمک به والیبال است. در همه سال‌ها که بازیکن یا مربی تیم ملی بوده‌ام و الان که دبیر فدراسیون هستم، تنها هدفم اعتلای والیبال ایران بوده است.