رحمان رضایی، کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ملی کشورمان حداقل باید یک زمین تمرین اختصاصی برای تمرین کردن داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، رحمان رضایی که امروز (چهارشنبه) در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده بود، با حضور در جمع خبرنگاران درباره نحوه آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه گفت: تیم ملی بازی‌‌های خوبی را در مسابقات انتخابی جام جهانی به نمایش گذاشت. آقای کی‌روش تیم خوبی را ساخته است و مسلماً تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی باید به بهترین شکل آماده شود. جام جهانی جای بهترین‌هاست و به نوعی بالاترین سطح مسابقات است. از این رو این مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود و تیم ملی باید در شرایط خیلی خوبی وارد بازی‌ها شود.

وی افزود: تیم ملی هرچقدر بهتر برای جام جهانی آماده شود، مسلماً در این رقابت‌ها موفق‌تر خواهد بود. خواسته علاقه‌مندان به فوتبال هم همین مسئله است.

برای حل مشکل زمین تمرین تیم ملی باید یک فکر اساسی شود

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اینکه تیم ملی با مشکلاتی مواجه است، افزود: در حال حاضر تیم ملی حتی یک زمین تمرین مناسب ندارد و امکاناتی که در اختیار این تیم قرار داده شده است، مناسب نیست. برای حل مشکل زمین تمرین تیم ملی باید یک فکر اساسی شود. باید دو سه زمین چمن خوب در اختیار تیم ملی قرار داده شود تا تمرینات و بازی‌های خود را در آنجا برگزار کند. نباید این‌طور باشد که یک زمین تمرین برای همه تیم‌های رده ملی باشد. مسلماً چنین زمینی کیفیت خود را در مدت کوتاهی از دست خواهد داد. حداقل باید یک زمین تمرین اختصاصی در اختیار تیم ملی قرار داده شود. در کل باید امکانات کافی در اختیار سرمربی تیم ملی قرار داده شود.

رضایی در پایان راجع به اینکه حضورش در فدراسیون فوتبال در ارتباط با سرمربیگری تیم امید بوده است یا نه؟، گفت: نه، من برای گرفتن یک مدرک به فدراسیون آمده بودم و در مورد تیم امید هم الان لازم نمی‌دانم صحبت کنم.