عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما با حامی مالی سابق اختلاف داریم و به زودی مدارک طلب خود را از این حامی مالی منتشر می‌کنیم.

 به گزارش مرور نیوز، محمد رضا حاج بیگی درباره جلسه هیئت مدیره پرسپولیس گفت: اکثر زمان جلسه هیئت مدیره صرف ارزیابی بدهی ها شد و بعد از بررسی مشخص شد که بیشتر بدهی ها را پرداخت کردیم و مقدار کمی از مطالبات شاکیان مانده است.

او ادامه داد: مبلغ بدهی ما 3 میلیارد تومان نیست و بیشتر این بدهی را تسویه حساب کردیم. همچنین قرار شد با شاکیان به توافق برسیم تا به صورت قسط بندی طلبشان را پرداخت کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره مهلت 8 روز برای نمایندگان آسیایی کشورمان برای تسویه حساب بدهی های خود بیان کرد: فرصت خوبی داریم تا در این مدت با شاکیان باشگاه صحبت کنیم تا مطالباتشان را به صورت توافقی پرداخت کنیم. همچنین جلسه ای با شاکیان باشگاه برگزار می کنیم تا به صورت دقیق مطالباتشان را بررسی کنیم. به هر حال مشکلی برای دریافت مجوز حرفه ای نداریم.

حاج بیگی درباره بدهی 8/5 میلیاردی یکی از اپراتورهای همراه به باشگاه پرسپولیس گفت: ما با اپراتور تلفن همراه مشکلی نداریم ،بلکه با حامی مالی سابق اختلاف داریم. به هر حال اگر لازم باشد مدارک خود را مبنی بر داشتن طلب از حامی مالی سابق را منتشر می کنیم.

او ادامه داد: شخصی واسطه بین باشگاه پرسپولیس و اپراتور تلفن همراه بود که به باشگاه بدهکار است. همچنین مبلغ دقیق طلب ما از حامی مالی سابق مشخص نشده است و در روزهای آینده تکلیف این موضوع را معلوم می کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره درآمد حاصل ازبلیت فروشی دربی اظهار کرد: مبلغ کل در آمد باشگاه از بلیت فروشی در دربی مشخص شده است اما از این مبلغ سهم تیم مهمان و ارگانها کسر می شود و بعد مبلغ دقیق را اعلام می کنیم. به هر حال بلیت فروشی تجربه خوبی بود که امیدوارم ادامه داشته باشد.

او در پایان درباره بازی پرسپولیس برابر سایپا خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی تماشاگر پسند از دو تیم شاهد باشیم و در نهایت تیم ما برنده این بازی شود.