مسئولان تیم‌های والیبال بانوان که قرار است در لیگ برتر 96 تیم‌داری کنند امروز با حضور مسئولان فدراسیون تشکیل جلسه دادند.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان هنوز آغاز نشده‌ است و در همین راستا فدراسیون والیبال امروز با حضور مسئولان تیم‌هایی که قرار است در لیگ شانزدهم تیم‌داری کنند، تشکیل جلسه داد.

این جلسه با حضور منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، فریبا صادقیسرپرست نایب رئیس فدراسیون والیبال و نمایندگان 9 باشگاه آغاز شد و به مدت یک ساعت و نیم ادامه داشت.

در جلسه شورای لیگ  بانوان، نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری بانوان پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح کردند و موارد زیر در این نشست تصویب شد:

1- روز شنبه 20 آبان ماه آخرین فرصت برای ارائه مدارک به سازمان لیگ

2- روز شنبه 27 آبان ماه آخرین فرصت برای ثبت نام تیم ها در لیگ برتر بانوان

3- روش برگزاری لیگ برتر بانوان سال 96 در جلسه قرعه کشی مشخص می شود

4- دیدارهای لیگ برتر بانوان ساعت 15 روز پنج شنبه هر هفته برگزار خواهد شد و در صورت افزایش تیم های شرکت کننده احتمال برگزاری دو مسابقه در هفته نیز وجود دارد.

5- تعداد بازیکنان هر تیم 20 نفر است که شامل 14 بازیکن بزرگسال، دو امید، سه بازیکن جوان و یک بازیکن رده سنی نوجوان خواهد بود.

6- تیم‌ها می‌توانند یک سرمربی بین المللی، دو کمک مربی و سه نفر به عنوان فیزیوتراپ، پزشک و آنالیزور داشته باشند. فیزیوتراپ و پزشک باید مدرک داشته باشند و مدرک آنان به تایید فدراسیون پزشکی ورزشی برسد. آنالیزور نیز باید مدرک داشته باشد.

7- لیگ برتر بانوان حداکثر پنج شنبه 16 آذرماه آغاز می شود و در صورت مهیا بودن شرایط پنج شنبه نهم آذرماه این رقابت ها آغاز می شود. زمان شروع بستگی به تعداد تیم های شرکت کننده و تصمیمات نشست قرعه کشی دارد.

گفتنی است لیگ برتر والیبال بانوان ایران در فصل جاری با تاخیر برگزار خواهد شد