دارنده 2 مدال طلای جهانی اظهار کرد:درصورتی باردیگر به صورت حرفه ای کشتی خواهم گرفت که شرایط بدنی ام از هر نظر مهیا باشد.

به گزارش مرور نیوز، رضا یزدانیدرباره شرایط جسمی خود پس از گذشت حدود 9 ماه از عمل جراحی اش گفت:به تازگی تمرینات کشتی را شروع کردم و خوشبختانه هم اکنون مشکل خاصی نیست، اما باید در ادامه و در شرایط فشار تمرینی و مسابقه قرار بگیرم تا کاملاً مشخص شود که تا چه اندازه شانس حضور مجدد در میادین را خواهم داشت.
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت کشتی گیران حاضر در وزن 97 کیلو گرم را چطور ارزیابی می کند گفت:درست است که ما در رقابت های بزرگی چون جهانی فرانسه توفیق چندانی را در این وزن کسب نکردیم، اما کشتی گیران خوبی در وزن 97 کیلو گرم داریم که چنانچه روی آنها سرمایه گذاری بهتری کنیم حتما شایستگی های لازم را دارند.
دارنده 2 مدال برنز جهان درباره این سوال که چنانچه بازگشت دوباره ای به میادین داشته باشد در چه وزنی کشتی خواهد گرفت گفت:ابتدا باید ببینم اصلاً می توانم کشتی را ادامه دهم بعد حتماً درباره وزن ایده آل تصمیم خواهم گرفت، البته با توجه به اوزان جدید اتحادیه جهانی فکر می کنم از این حیث مشکلی وجود نداشته باشد.
گفتنی است، رضا یزدانی پس از بازی های المپیک 2016 ریو به دلیل پارگی آشیل پای راست خود اواسط اسفندماه سال گذشته در بیمارستان اسپورت کلینیک شهر کلن آلمان پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود.