کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را برای دیدار‌های هفته سیزدهم لیگ برتر صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر به پایان رسید و در این هفته، حواشی زیادی در فوتبال ایران وجود داشت که کمیته انضباطی در چند روز گذشته به بررسی آن پرداخت و حکم انضباطی نیز صادر شد که قرار است محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال آن را تایید کند و سپس ابلاغ شود.

طبق شنیده ها،  کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس پارس جنوبی، حامدلک وحید محمدزاده و علی دایی حکم داده و قرار است پس از تائید ساکت ابلاغ شود.

بر همین اساس، رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای هفته سیزدهم لیگ برتر صادر شد و قرار است پس از تایید دبیرکل فدراسیون فوتبال، ابلاغ شود.

او درباره اینکه آیا پرسپولیس محروم می شود یا خیر بیان کرد: تا زمان ابلاغ نشدن حکم کمیته انضباطی نمی توانم درباره آن صحبت کنم، اما پس از تایید دبیرکل از طریق فدراسیون فوتبال ابلاغ می شود.

در دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس، هواداران به یکدیگر سنگ پرانی کردند و همچنین پانادیچ مربی دروازه بان های سرخپوشان هم به دلیل اعتراض به داوری اخراج شد.

در دقایق پایانی دیدار تیم های  سایپا و مشکی پوشان هم علی دایی به شدت اعتراض می کرد، توسط داور مسابقه او را از روی نیمکت اخراج کرد تا حواشی بیشتر شود.