تارنمای خبری یورو اسپورت روز شنبه دیدار فاتح جام جهانی 2010 مقابل قهرمان اروپا را جذابترین دیدار گروه دوم رقابت های جام جهانی 2018 معرفی کرد.

به گزارش مرور نیوز، یورواسپورت نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی با تیم پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد. در این گروه، اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 مقابل پرتغال قهرمان اروپا به میدان می رود.

کریستیانو رونالدو باید مقابل نیمی از هم تیمی های خود در رئال مادرید بازی کند. بدون تردید این رویارویی، بازی جذاب گروه است. در صورت پیروزی اسپانیا و چنانچه پرتغال دلگرمی خود را از دست بدهد، مراکش هم حرفی برای گفتن خواهد داشت؛ به ویژه اگر رونالدو عملکرد نومیدکننده کنونی خود را در سطح باشگاهی ادامه دهد.
رویارویی سرخیو راموس مقابل کریستیانو رونالدو نبرد کلیدی این گروه است. رونالدو باید مقابل راموس کاپیتان تیم و هم تیمی های خود در رئال مادرید روبرو شود. هر دو کشور اتکای زیادی به این دو بازیکن دارند، هر چند مسئولیت مهاجم پرتغال با توجه به اینکه تیم بدنبال اوست، بیشتر است.
پیش بینی می شود اسپانیا مقابل پرتغال به برتری برسد و به راحتی صدرنشینی گروه را تصاحب کند. پرتغال نیز انتظار می رود به عنوان تیم دوم صعود کند. مراکش سوم و ایران تیم چهارم گروه می شود.
اولین دیدار ایران مقابل مراکش برگزار می شود. تیم ایران در دیدار دوم مقابل اسپانیا به میدان می رود و در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل رونالدو و یارانش بازی خواهد کرد.