اشکان دژاگه شب گذشته «چهارشنبه» با قراردادی ۶ ماهه به ناتینگهام فارست پیوست و محبوبیت بالایی در میان انگلیسی ها دارد.

به گزارش مرور نیوز، اشکان دژاگه که پس از جدایی از ولفسبورگ، چندین ماه بدون تیم مانده بود، دیشب ( چهارشنبه ) در آخرین روز فصل نقل و انتقالات زمستانی به تیم دسته اولی ناتینگهام فارست پیوست.

اشکان که روز سه شنبه در آزمایش های پژشکی این تیم شرکت کرده بود، موفق شد مراحل پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد و با انگلیسی ها قرارداد امضا کند.

پس از این اتفاق، صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه ناتینگهام فارست با انتشار پستی از هوادارانش خواست تا درباره بازیکنان جدید این باشگاه نظر دهند که بیشترین پیام ها، برای اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان است.

فوتبال

گفتنی است، شب گذشته (چهارشنبه) دژاگه با عقد قراردادی ۶ ماهه به ناتینگهام فارست پیوست و امیدوارست در چند ماه پایانی به جام جهانی 2018 روسیه بتواند در این تیم درخشش خوبی داشته باشد.

البته به جزء دژاگه، تیم انگلیسی بازیکنان دیگری هم از پرتغال، رومانی، انگلیس و الجزایر جذب کرد و درصدد است تا حضوری پرقدرت در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس داشته باشد. هدایت فارستی ها برعهده  آیتور کارنکا اسپانیایی است و ما هم امیدوارهستیم تا دژاگه مانند گذشته درخشش زیادی در انگلیس داشته باشد.