کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال عمان را به عنوان میزبان باشگاه های ایرانی برابر نماینده های عربستانی معرفی کرد.

به گزارش مرور نیوز، داستان میزبانی تیم های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هنوز هم خبر ساز است. پس از آنکه مشخص شد میزبانی از تیم های عربستانی در ایران امکان پذیر نیست باشگاه های استقلال و تراکتورسازی تبریز که با تیم های عربستانی هم گروه هستند قطر را به عنوان میزبان معرفی کردند.

فصل قبل که عمان میزبان باشگاه های ایرانی بود، با توجه به نزدیکی این کشور هواداران این کشور بیشتر حجم استادیوم را پر می کردند و به همین دلیل این بار دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی رسما قطر را به عنوان میزبان بازی های خود انتخاب کردند.


با این حال کنفدراسیون فوتبال طی نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال عمان را به عنوان میزبان بازی باشگاه های ایرانی معرفی کرده است و با درخواست دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی مبنی بر میزبانی در کشور قطر مخالفت کرده است.


فدراسیون فوتبال ایران رسما به نامه AFC اعتراض کرده است اما با توجه به سوابق قبلی، بسیار بعید است مدیران فدراسیون فوتبال این بار هم بتوانند در گرفتن حق باشگاه های ایرانی موفق باشند.