یک کارشناش فوتبال گفت: اگر بازیکنان ما مثل فرم بازی قبل باشند و مثل بازی های گذشته انگیزه لازم را داشته باشند، شکست پرتغال دور از دسترس نیست.

به گزارش مرور نیوز، فراز فاطمی کارشناس فوتبال ایران قبل از دیدار سرنوشت ساز تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه با بیان این که بازی امشب ایران با پرتغال بازی مرگ و زندگی است، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم از این گروه صعود کنیم باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم و اگر بازیکنان ما مثل فرم بازی قبل باشند و مثل بازی های گذشته انگیزه لازم را داشته باشند، شکست پرتغال دور از دسترس نیست.

وی گفت: پرتغال نشان داد که در خط دفاعی مشکلات زیادی دارد ولی در خط جلو بازیکنان توانمندی مثل رونالدو را در ترکیب دارد.

این کارشناس فوتبال در ادامه افزود: اگر بازیکنان ما بتوانند رونالدو  و خط حمله تیم پرتغال را مهار کنند و با توجه به این که تیم پرتغال در خط دفاعی دچار مشکلات زیادی است، بچه های توانمند خط حمله تیم ملی کشورمان می توانند از این ضعف استفاده کنند و برنده این بازی باشند.

فاطمی درمورد ترکیب  تیم ملی کشورمان گفت: ما در این بازی نیاز به برد داریم بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش باید از اول بازی کنند و فکر می کنم به احتمال زیاد آقای کی روش امروز از اول بازی از این بازیکنان استفاده می کند.

وی در پایان در خصوص پیش بینی نتیجه گفت: من فکر می کنم این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان می رسد و ایشالله پیروز این بازی هستیم.