مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: عصر فردانیز دومین دوستانه با تیم زیر ۲۳ سال عراق برگزار می‌شود و امیدوارم کادر فنی از برگزاری بازی‌های تدارکاتی، به اهدافی که دارد، برسد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال درباره تمرینات تیم ملی فوتبال امید در عراقاظهار کرد: تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به دقت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. عصر فردا (یک‌شنبه) نیز دومین دیدار دوستانه با تیم زیر ۲۳ سال عراق برگزار می‌شود و امیدوارم کادر فنی از برگزاری بازی‌های تدارکاتی، به اهدافی که دارد، برسد.

وی در ادامه از ملحق شدن دو بازیکن تراکتورسازی، مقاومت تهران و مس کرمان خبر داد و گفت: علیرضا آرتا از مس کرمان، احمدرضا احمدوند از مقاومت تهران، محمدرضا آزادی اندیزه و محمد مسلمی‌پور از تراکتورسازی به تیم ملحق شدند وتمریناتش را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه در خصوص ارسال لیست تیم ملی فوتبال امید جهت حضور در بازی‌های جاکارتا گفت: منتظر پاسخ باشگاه بلژیکی که امید نورافکن در آن بازی می‌کند و  روبین کازان که شکاری در این تیم حضور دارد هستیم تا پس از پاسخ این دو باشگاه، کادر فنی به جمع بندی نهایی برسد و اسامی را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام کند.