باقری بعد از پایان دربی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و نسبت به مدیریت مدیرعامل باشگاه و همچنین عدم تهیه زمین مناسب برای تمرین انتقادات تند و شدیدی را به زبان آورد.

به گزارش مرور نیوز، باشگاه استقلال با نظر  سرمربی و مدیرعامل جرایم سخت و سنگینی برای این سه بازیکن در نظر گرفته است. موضوعی که می تواند محل اختلاف جدید بعد از شکست در دربی باشد. با اعلام باشگاه ایسما و پاتوسی به علت تخلف در رختکن و بر هم زدن آرامش تیم هر کدام مبلغ ۳ هزار دلار آمریکا جریمه شده‌اند. فرشید اسماعیلی هم به دلیل واکنش تند و همچنین ایجاد درگیری مبلغ ۵۰ میلیون تومان جریمه شده و باید آن را به باشگاه پرداخت کند. سه بازیکنی که در متن درگیری رختکن آبی‌ها بوده اند و حالا مورد تنبیه انضباطی و مالی باشگاه استقلال و وینفرد شفر قرار گرفته‌اند.

اما قضیه برای فرشید باقری متفاوت است. او  در هیچ کدام از درگیری ها حضور نداشته و به علت مصاحبه علیه امیرحسین فتحی تنبیه شده است. باقری  بعد از پایان دربی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و نسبت به مدیریت مدیرعامل باشگاه و همچنین عدم تهیه زمین مناسب برای تمرین انتقادات تند و شدیدی را به زبان آورد.  این بازیکن نه تنها باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کند بلکه از حضور در تمرینات تا اطلاع ثانوی محروم شده و حق همراهی استقلال را ندارد.

حکمی بی سابقه که ۴ بازیکن را نقره داغ کرده است و باید دید چه شوکی در استقلال به وجود می‌آورد. شاگردان شفر روز چهارشنبه برابر سایپا قرار می‌گیرند و به دنبال کسب برد و بازگرداندن روحیه از دست رفته قبل از جدال با الهلال عربستان هستند.