برگزاری نخستین مسابقات سراسری trx درآینده ای نزدیک هیات ورزشهای همگانی استان تهران امروز(دوشنبه) میزبان نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاست گذاری رشته ورزشهای معلق (trx) با حضور مسئولین این کمیته بود.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، دراین جلسه که  با حضور شیما سادات مصطفوی پور دبیر،حمید نعمتیان ریییس کمیته trx  هیات استان تهران،نجمه آبتین نخستین بانوی المپیکی و مریم رنجبر قهرمان آسیایی تیراندازی با کمان،علی جوزایی مدیر اماکن ورزشی شهرداری تهران، فیروزه جهان تیغ از مدرسین رشته آمادگی جسمانی برگزار شد، اعضا پیشنهادات و راهکارهای اساسی درخصوص ارتقا و رشد این رشته را در سطح استان تهران بیان کردند.

در ادامه جلسه حمید نعمتیان مسئول کمیته trx هیات استان با اشاره به اینکه کمیته این رشته نزدیک به دو ماه است در استان تهران فعالیت خود را آغاز کرده است،افزود: باتوجه به اینکه trx در ایران بسیار علاقه مند و متقاضی دارد ما قصد داریم در آینده ای نزدیک مسابقاتی را طراحی و در سطح کشور برگزار کنیم.

وی همچنین در خصوص کتاب جامع trx در ایران گفت: درکشور چندین کتاب درخصوص این رشته ترجمه شده است ولی باتوجه به آنکه جامع و کامل نیست در نظر داریم کتابی را با استفاده از اساتید این رشته و متخصان تالیف کنیم که در این کتاب از پیشینه  trx و ابتدایی ترین تمرینات این رشته تا نکات حرفه ای و تخصصی جمع آوری و به چاپ برسد.