شاگردان زیدان در جریان رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ مقابل آرسنال به تساوی 2 بر 2 رسیدند .

به گزارش مرور نیوز، آرسنال از ابتدا با تیم اصلی خود به کاپیتانی مسوت اوزیل به میدان  رفته بود اما رئال مادرید در شروع مسابقه، گرت بیل، ستاره جنجالی این روزهای خود را روی نیمکت نشانده بود و در خط حمله از ادن هازارد، ستاره جدیدش که پیراهن شماره 50 را به تن کرده بود و لوکا یوویچ دیگر خرید جدید خود در خط حمله استفاده می‌کرد.

اما در این بازی که در شهر واشنگتن برگزار می‌شد بعد از آنکه در ده دقیقه پر برخورد ابتدای بازی، ناچو، بازیکن رئال دو کارت زرد دریافت کرده و از بازی اخراج شد به نظر می‌رسید تکلیف مشخص شده و رئال شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.

ناچو ابتدا به خاطر خطا روی کولاسیناچ کارت زرد گرفت و سپس وقتی شوت الکساندر لاکازت را از روی خط دروازه با دست برگرداند کارت زرد دوم را دریافت کرده و در دقیقه 9 از زمین اخراج شد تا رئال مادرید در ادامه 10 نفره بازی کند.

لاکازت در دقیقه 10 گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و 14 دقیقه بعد پاس زیبایی برای پیر امریک اوبامیانگ مهیا کرد تا او اختلاف آرسنال با رئال را به دو گل برساند.

اما داور در ادامه تعداد نفرات دو تیم را یکسان کرد. او با نشان دادن دو کارت زرد به سوکراتیس ، بازیکن آرسنال، در مدت زمانی محدود، او را در دقیقه 40 از زمین اخراج کرد تا دو تیم بار دیگر با تعداد بازیکن برابر به کار ادامه دهند.

در نیمه دوم گرت بیل و مارکو آسنسیو ظرف سه دقیقه، از دقیقه 56 تا 59 بازی دو گل برای رئال به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه تساوی 2-2 ادامه پیدا کرده و در نهایت تکلیف قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شود.

آرسنال در ضربات پنالتی ابتدا از رئال پیش افتاد چرا که ریس نلسون پنالتی خود را وارد دروازه رئال کرد ولی گرت بیل ضربه خود را از دست داد. اما در ادامه گرانیت ژاکا، ناچو مونرئال و رابی برتون نیز پنالتی‌های خود را از دست دادند تا رئالی‌ها در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 3-2 به پیروزی برسند.