استقلالی‌ها پس از مشورت با خانواده مرحوم پورحیدری قرار است با پیراهن آبی در مصاف برابر صبای قم به میدان بروند.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال استقلال روز جمعه میزبان تیم صبای قم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی است. این نخستین دیداری است که آبی‌های پایتخت بعد از درگذشت مرحوم پورحیدری برگزار می‌کنند. به همین دلیل برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که استقلالی‌ها با لباس مشکی در این بازی به میدان می‌روند اما ظاهرا استقلالی‌ها با همان پیراهن آبی در این مصاف گام می‌گذارند.

ظاهرا مسئولان استقلال در تماسی با فریده شجاعی و علی پورحیدری، همسر و فرزند مرحوم پورحیدری از آن‌ها درباره پیراهن استقلال سوال پرسیدند و آن‌ دو گفتند که منصور پورحیدری همیشه استقلال را با پیراهن آبی دوست داشته و برای احترام به نظر آن مرحوم بهتر است استقلالی‌ها با همان پیراهن آبی به میدان بروند.

گفتنی است که استقلالی‌ها در این فصل پیراهن اول و دوم خود را آبی و سفید معرفی کرده بودند و برای تغییر رنگ لباس در این دیدار باید مشکلات زیادی را هم تحمل می‌کردند. در هر حال مصاف استقلال و صبا در حالی برگزار می‌شود که استقلالی‌ها با لباس آبی در این میدان حاضر می‌شوند.

همچنین استقلالی‌ها بنا دارند به احترام مرحوم پورحیدری در دقیقه 22 آن مرحوم را مورد تشویق قرار بدهند. دلیل این امر این است که مرحوم پورحیدری با شماره در دوران بازیگری به میدان می‌رفته و دو بار قهرمانی آسیا را به عنوان سرمربی و بازیکن در استقلال تجربه کرده است.