رئیس امور رفاهی آموزش و پرورش زنجان از افزایش تعداد اقامت‌کنندگان در ستادهای اسکان فرهنگیان خبر داد و گفت: 4 هزار و 839 خانوار در کلاس‌های تعبیه شده اقامت کردند.

به گزارش مرور نیوز فضایل خاتمی اظهار داشت: از ابتدای پذیرش مسافران در ستادهای اسکان فرهنگیان استان زنجان تا پایان روز یازدهم فروردین ماه 4 هزار و 839 خانواده در این کلاس‌های آماده‌سازی شده اقامت کردند.

وی تعداد افرادی که در مراکز اسکان فرهنگیان استان زنجان اقامت کردند را 17 هزار و 429 نفر برشمرد و گفت: این تعداد معادل 27 هزار و 876 نفر روز است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته تا پایان روز یازدهم فروردین ماه 4 هزار و 15 خانوار پذیرش شدند، ابراز کرد: امسال تعداد مسافران در ستادهای اسکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز یازدهم فروردین ماه 20 هزار و 75 نفر معادل 32 هزار و 120 نفر روز در کلاس‌ها اسکان پیدا کردند.

خاتمی تعداد کلاس‌های آماده‌سازی برای اسکان فرهنگیان در سطح استان زنجان را 760 کلاس در 76 مدرسه عنوان کرد و افزود: با وجود کاهش کمی تعداد مراکز، سطح کیفی آنها ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در گروههای الف، ب، ج و ویژه اتاق‌هایی برای اسکان در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: امسال کلاس‌های گروه ج جمع‌آوری شد و کلاس‌های گروه ب نیز به سطح الف و ویژه ارتقا یافت.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: هزینه اقامت در کلاس‌های گروه ویژه 28 هزار تومان و کلاس‌های گروه الف 24 هزار و 500 تومان است.