معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تماسی از سوی مسافران و شهروندان مبنی بر نارضایتی از مراکز گردشگری و خدماتی استان ثبت نشده است.

به گزارش مرور نیوز قادر تقی زاده تصریح کرد: سامانه 09629 جهت پاسخگویی به شکایات مردمی و همچنین اطلاع از مراکز گردشگری دایر شده که این سامانه کشوری است و در تمامی استان‌ها فعال است.

وی افزود: تاکنون هیچ تماسی با این سامانه مبنی بر اعلام شکایت و انتقاد از مراکز گردشگری استان حاصل نشده است و این در حالی است که سال گذشته چند مورد شکایت اعلام شده بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان متذکر شد: میراث فرهنگی استان موظف است حداکثر در مدت‌زمان 12 ساعت نسبت به رسیدگی به شکایت اقدام کرده و مطالبه مسافران و گردشگران را پیگیری کند.

وی افزود: علاوه بر اطلاع‌رسانی آدرس و مشخصات مراکز اقامتی و گردشگری از طریق این سامانه بخشی از اطلاع‌رسانی از طریق بروشورها انجام می‌شود.

تقی زاده همچنین در خصوص توزیع بروشورهای گردشگری به تهیه 300 هزار بروشور اشاره کرد و افزود: 140 هزار نسخه از بروشورها توسط میراث فرهنگی و مابقی به صورت مشترک با سایر ادارات چاپ شده است.

وی تأکید کرد: بخشی از بروشورها توزیع شده و اطلاعات کامل گردشگری شهرستان‌ها به همراه نقشه‌های گردشگری در آن درج شده است.