جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی استان کرمانشاه با حضور نمایندگانی از محیط زیست، منابع طبیعی، هواشناسی و دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان کرمانشاه، غلامحسین کاظمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه و رئیس کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی استان ضمن خیر مقدم به میهمانان به بیان مباحثی در باره دستور کار جلسه و اهمیت حفاظت از محیط زیست پرداختند. کاظمی همکاری تمامی دستگاه ها و ادارات مرتبط را در مقابله با مخاطرات زیست محیطی خصوصأ آتش سوزی لازم و ضروری  دانست.

وی تعامل و همکاری ادارات کل حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی استان را در زمینه اطفاء حریق در داخل مناطق تحت مدیریت محیط زیست و سایر عرصه های طبیعی را از جمله مصوبات این جلسه بیان کرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه افزود: مقررشد که دانشگاه رازی موضوع خشکیدگی جنگلهای بلوط استان را در قالب پایان نامه های دانشجویان مورد بررسی قرار دهد و اداره کل حفاظت محیط زیست استان پیگیری لازم را در خصوص تهیه پهباد و دمنده های اطفاء حریق از مراجع مربوطه به عمل آورد.

در ادامه این جلسه نمایندگان اداره کل منابع طبیعی استان در باره خشکیدگی جنگلهای بلوط و بحث آتش سوزی مطالبی را بیان کردند.

همچنین فردین الفتی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گزارشی از آتش سوزی ها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه ارائه کرد.