رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین گفت: به منظور میزبانی از مسابقات والیبال انتخابی جهانی مسیر جاده سه‌راه تا شهرستان سرعین پاکسازی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز از اردبیل، ممتاز علیزاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سرعین اظهار داشت: مراسم پاکسازی مسیر جاده سه راه تا ورودی شهرستان سرعین روز 15 مردادماه به کمک ادارات تابعه و به منظور میزبانی شایسته از مسابقات والیبال انتخابی جهان در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پاکسازی حاشیه جاده سه راه تا ورودی شهر سرعین باید قبل از ورود کاروان ورزشی والیبال به استان انجام شود، افزود: این مراسم ساعت 10 صبح روز یکشنبه 15 مردادماه به کمک و با تعامل ادارات شهرستان و سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌گیرد که در مسابقات والیبال امیدهای جهان نیز همین مراسم با کمک خبرنگاران و سازمان‌های مردم نهاد استان اردبیل انجام شد.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین تصریح کرد: باتوجه به اینکه این سری از مسابقات انتخابی جهانی با شرکت ورزشکارانی از پنج کشور برگزار می‌شود باید توجه داشت که شهرستان سرعین به دلیل میزبانی از این سری از مسابقات باید ظاهری آراسته داشته و به بهترین شکل ممکن از عهده این میزبانی برآید.

علیزاده با تاکید براشاره به اینکه هدف از برگزاری مراسم پاکسازی حاشیه جاده‌ها جلب مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست است، گفت: شهرستان سرعین در سنوات و ادوار مختلف شاهد برگزاری مسابقات کشوری، ملی و جهانی بوده که در همه این مسابقات نیز سربلند بیرون آمده که در همین راستا در خصوص نحوه اقامت و اسکان ورزشکاران و والیبالیستهای کشورهای خارجی شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سرعین هیچ گونه مشکلی نداریم.

وی اظهار کرد: مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان از تاریخ 19 الی 23 مردادماه و با حضور ورزشکاران پنج کشور ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان و قطر در اردبیل و به میزبانی شهرستان سرعین برگزار می‌شود.