امام جمعه ابرکوه گفت: مردم باحضور وباشکوه و حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اقتدار جمهوری اسلامی ایران اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه باتبریک نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) بابیان اینکه حضور گسترده ملت ایران همیشه معادلات دشمن را برهم زده، افزود: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حضورگسترده ملت ایران در انتخابات اقتدار فراوانی برای کشور به ارمغان آورده است.
وی با بیان اینکه هواداران نامزدها باید از تخریب و بداخلاقی های انتخاباتی پرهیزکنند، تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید نگاه به اقتصاد درون زا و توجه به طبقات ضعیف جامعه داشته باشند.
حسینی تصریح کرد: نامزدان انتخابات باید برنامه خود را به مردم بگوئید و از کارهایی مانند مچ گیری که باعث دلسردی مردم می شود، پرهیز کنند.
امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: تبلیغات پرهزینه کار غلطی است و تلاش برای کسب آراء به هر قیمت پسندیده نیست.
حسینی ادامه داد: مردم در انتخاب آزادند و همه نامزدها صالح هستند تا زمانی که به هم تهمت های ناروا نزنند، قانون شکنی و بداخلاقی انتخاباتی نکنند و از بازی درزمین دشمن اجتناب کنند.
حسینی باتبریک نیمه شعبان افزود: اکنون در دوران غیبت امام زمان (عج) هستیم و باید زمینه ساز ظهورش با ایجاد آمادگی فکری و فرهنگی در جامعه جهانی باشیم.
وی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بصیر نظام هستند که صیانت از انقلاب وکشور را بر عهده دارند.
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: نیروهای اطلاعات درتمام حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مدیریتی حضورنظارتی دارند و با مهار کردن عناصر مغفول، افراطی وانحرافی به مقابله با گسست های سیاسی و اجتماعی که هدف آنها برهم زدن شیرازه نظام است، می پردازند.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب شهریزد واقع است.