رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین آغاز دومین دوره طرح "من شهردارم" در برج میلاد، گفت: شهروندان به اندازه یک آجر در ساخت شهر خود سهیم باشند و قطعاً دلسوزی و مشارکت شهروندان، زیست بهتری را برای شهر فراهم خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، آیین آغاز دومین دوره طرح "من شهردارم" با حضور مهدی چمران ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ پرویز سروری، نائب رئیس شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا؛ عباس آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه؛ میثم مظفر، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران، شهرداران و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مهدی چمران، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، اظهار داشت: در گذشته مدیریت شهری در برنامه ریزی و بودجه ریزی‌ها از معتمدین و شورایاری‌ها در نواحی مختلف با نظر خواهی و دریافت پیشنهادات شهر را اداره می‌کرد که امروز، با طرح بسیار خوب "من شهردارم" همه مردم در امورات شهر خود سهیم و دخیل خواهند شد.

چمران در ادامه تصریح کرد: در گذشته عقب افتادگی‌های زیادی به وجود آمده و باید این عقب افتادگی‌ها را با برنامه ریزی صحیح، جبران کرده و رو به جلو، حرکت و پیشرفت کنیم.

وی افزود: باید هر شهروند، به اندازه یک آجر در ساخت شهر خود را سهیم بداند و با دلسوزی و مشارکت در امورات شهری زیست بهتری برای همه مردم به وجود خواهد آمد.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: طرح "من شهردارم"، یک طرح کامل و جامع است که بر اساس آن، همه شهروندان می‌توانند با یک تلفن همراه، در تنظیم بودجه سالانه شهر مشارکت کنند. آن‌ها می‌توانند با پیشنهاد، انتقاد و نظارت مدیریت شهری را در اجرای درست پروژ‌ها یاری کنند.