مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: بارش برف و کولاک در محورهای شمالی و غربی کشور تشدید شده است.

به گزارش مرور نیوز، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم اما در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایرمحورهای شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

به گفته وی، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و   آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

او در خصوص  آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، کردستان ، زنجان ، قزوین ، کرمانشاه ، همدان ، البرز ، تهران ، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد را شاهد هستیم.

وی  تاکید کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، گلستان ، فارس ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری و وزش  باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های کرمان و یزد گزارش شده است.

محرابی نیا با بیان اینکه محورهای شمالی کشور شاهد برف و کولاک هستند که در این شرایط به مسافران توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و آخرین وضعیت جوی محورها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری نمایند.