قائم مقام شهرداری منطقه 11 تهران گفت: تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین با رعایت تمهیدات ایمنی از سوی پیمانکار متخصص در حال انجام است و هم اکنون به مرحله پایانی تخریب سقف رسیده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، محمدی گفت: شهرداری منطقه با انتخاب پیمانکار و مشاورمتخصص به تخریب طبقه هفتم این پاساژ از 18 آبان امسال اقدام کرده است .

وی افزود: بر این اساس با اجرای راهروی سرپوشیده و ایمن در پیاده روهای ضلع شرق و شمال، ایمن سازی HSE پاساژ و نصب دستک و حفاظ ایمنی در اطراف بام با استقرار اکیپ انجام شد و سپس تمامی تیغه ها، کرکره ها، سقف های کاذب و ضایعات موجود در طبقه هفتم و پشت بام جمع آوری و به خارج کارگاه منتقل شدند.
قائم مقام شهرداری منطقه 11 تهران همچنین گفت: به منظور مقاوم سازی، مهاربندی کف طبقه هفتم با تسمه فلزی و مهاربندی قائم (بادبندها) اجرا شده که پس از آن عایق بندی، شیب بندی و کروم بندی و بتن ریزی کف طبقه هفتم انجام شده است.
محمدی با بیان اینکه برای تامین ایمنی و آسایش کسبه و شهروندان، عملیات اجرایی هر شب بعد از تعطیلی پاساژ از ساعت 22 تا 6 صبح انجام می شود، گفت: درحال حاضر تخریب سقف طبقه هفتم در دست اقدام است.
او گفت: رای کمیسیون ماده 100 و تجدیدنظر پس از ارائه همه مستندات و مدارک مالک صادر شده و لازم الاجراست.