معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: اصفهان برند بین المللی گردشگری محسوب می شود بنابراین باید این کلانشهر روز به روز در زمینه گردشگری توسعه یابد که این مهم نیازمند هماهنگی دستگاههاست.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان ، احمدرضا مصور اظهارکرد: این نشست به منظور هماهنگی دستگاههای مربوطه و رفع نواقص سال گذشته ستاد خدمات سفر برگزار شده است.

وی افزود: اصفهان برند بین المللی گردشگری محسوب می شود بنابراین باید این کلانشهر روز به روز در زمینه گردشگری توسعه یابد که این مهم نیازمند هماهنگی دستگاههاست.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: مهیا کردن شهر برای ایام نوروز با رعایت همه اصول در توسعه گردشگری شهر اصفهان بسیار تاثیرگذار است که خوشبختانه در ایام نوروز هماهنگی های خوبی بین دستگاهها برقرار می شود.

مصور اضافه کرد: امسال ستادهای هدایت و اسکان مادر در شمال اصفهان و ستاد 9 دی در جنوب غرب حذف می شود و به جای آن تعداد کیوسک های اطلاع رسانی افزایش می یابد.

وی تاکیدکرد: اطلاع رسانی محل های اسکان و مراکز تفریحی از سرگردانی مسافران در شهر و ایجاد ترافیک های سنگین جلوگیری می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اولویت های اسکان در ایام نوروز گفت: مانند سال گذشته هتل ها و میهمان پذیرها اولویت اول اسکان مسافران است و سپس مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و در نهایت باغ فدک برای اسکان گردشگران نوروزی پیش بینی شده است.

مصور با اشاره به حضور کلید به دستان در شهر افزود: خوشبختانه 2 سالی است به منظور حفظ امنیت مسافران با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضائیه با کلید به دستان که بدون مجوز اقدام به اجاره منزل خود در ایام نوروز می کنند، برخورد قانونی می شود.