وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصفهان گفت: با وجود همه تلاش ها وحمایت های صورت گرفته برای اجرای طرح تحول نظام سلامت ، بی انصافی های زیادی درمورد اجرای این طرح شده است.

به گزارش مرور نیوز دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در مراسم افتتاح طرح های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: از حاشیه نشینانی که در متن هستند و برخی رسانه ها میخواهیم که درباره این طرح نگاه واقع بینانه تری داشته باشند.
وی طرح تحول نظام سلامت را متعلق به رئیس جمهوری دولت یازدهم خواند و گفت: با اجرایی شدن این طرح دکتر روحانی وفای به عهد کرد چون کار بسیار ارزشمندی بود.
در این آیین تالار نفیس و مجموعه طرح های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مرحله بهره برداری رسید.
دکتر قاضی زاده هاشمی در دویست و چهل و ششمین سفر استانی خود طرح های حوزه آموزش پزشکی از جمله تالار نفیس، مرکز آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجموعه چند منظوره آموزشی و مرکز آزمون تدبیر را افتتاح کرد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین درسفر امروز خود به استان اصفهان، 20 طرح مهم آموزشی،بهداشتی و درمانی را افتتاح می کند.
در این سفر بیمارستان 150 تختخوابی المهدی در مجتمع بیمارستانی خورشید را افتتاح می شود.
ساخت این بیمارستان از سال 82 آغاز شده بود که بعد از حدود 10 سال از سال 93 ساخت و تکمیل آن مجدد در دستور کار قرار گرفت.
دکتر هاشمی همچنین طرح توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان که در ارائه خدمات تروما نقش مهمی دارد را افتتاح می کند.
همچنین در راستای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت 12 پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سراسر استان اصفهان افتتاح خواهد شد.
2 مرکز تصویربرداری پزشکی در نجف آباد و لنجان نیز امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.