رئیس امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور چشمگیر مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا توطئه های دشمنان ایران را خنثی کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ ابراهیم پاشاپور روز دوشنبه در شصت و سومین همایش تجلیل از خانواده شهدای نیروی زمینی در مشهد افزود: شهدا بزرگترین میراثی هستند که از گذشته برای مردم باقی مانده اند. خانواده معظم شهدا وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی را برعهده دارند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب تلاش کردند انقلاب شکست بخورد و در این زمینه برنامه ریزیهای گسترده ای انجام دادند. دشمن بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز به طرق مختلف سعی در ضربه زدن به ایران اسلامی و جوانان را دارد و با تبلیغات از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای می خواهد به کشورمان ضربه بزند.
جانشین قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا نیز در این همایش ضمن تاکید بر تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا گفت: حفظ ارزشهای شهید و شهادت برهمگان لازم است.
سرتیپ دوم مجید زارع به انتخابات 29 اردیبهشت 1396 نیز اشاره و بیان کرد: خلق حماسه باشکوه انتخابات در کنار امنیتی که آن را مدیون خون شهدا هستیم بسیار ارزشمند است.
ارتش در خراسان رضوی مفتخر به پنج هزار و 425 شهید، دو هزار و 600 آزاده و 16 هزار جانباز است.