مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان گفت: دو سال گذشته نخستین کلینیک صنعتی در شهرک صنعتی سگزی برگزار شد و تاکنون ۲۶ کلینیک در شهرک ها و نواحی صنعتی مختلف تاسیس شده است.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، محمدجواد بگی افزود: بیش از یک هزار و ۱۴۵ نفر از مدیران واحدهای مختلف صنعتی به این کلینیک‌ها مراجعه و بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر خدمات مشاوره‌ای گوناگون دریافت کردند.

وی با بیان این که کلینیک کسب و کار در کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده ادامه داد: با برگزاری کلینیک های کسب و کار، ارتباط بین صنعتگران و مشاوران برقرار که موجب توسعه فرهنگ مشاوره و کاهش هزینه ها و افزایش تولید و بهبود کیفیت شد.

بگی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴۵ شرکت مشاور صنعتی در رشته‌های گوناگونی نظیر سرمایه گذاری، بازاریابی و بازرگانی، طراحی و نظارت ساختار ساخت و ساز، مالی و حسابداری ، مالیاتی، صادرات و واردات، صندوق ضمانت سرمایه گذاری و صادرات راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: به منظور در دسترس قرار دادن خدمات مشاوره، شرکت شهرک های صنعتی اصفهان تصمیم گرفت با استقرار مشاوران در شهرک ها و نواحی صنعتی به صورت سیار شرایطی فراهم آورد تا از نزدیک به صنعتگران مشاوره داده شود.