در پی شهادت جمعی از آتش‎نشانان در حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو، رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان بروجرد پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، به دنبال شهادت تعدادی از آتش‎نشانان در جریان آتش‎سوزی ساختمان پلاسکو تهران لهراسب چهارمحالی رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر شورای نگهبان این شهرستان پیام تسلیتی را صادر کرد.

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

حادثه آتش‎سوزی و فرو ریختن ساختمان‎های تجاری پلاسکو تهران که شهادت و مصدومیت جمعی از آتش‎نشانان شجاع و دلیر و جمعی از هموطنان را به دنبال داشت، موجب تاسف و تاثر اینجانب و کلیه ناظرین امین این مجموعه خصوصا ملت شهیدپرور ایران اسلامی شد.

این عزیزان آتش‎نشان برای نجات جان‎ها و اموال مردم از شعله‎های سوزان آتش از هیچ کوششی دریغ نکردند، تا جایی که با فرو ریختن ساختمان در میان آواری از آهن و آتش گرفتار شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش برمی‎افروزد، تا تاریکی از شانه‎های زندگی بگریزد.

شهید چشمه آتشی است که خرمن ظلم را می‎سوزاند و آب روانی است که بر کویر تشنه عدالت جاری می‎شود.

هر شهید سپیده‎ای است که در افق آسمان‎ها طلوع می‎کند و پیام‎آور صبح می‎شود، شهادت شهید به طور یقین بسیار پر ارزش‎تر و موثرتر از حیات اوست، انتخاب آگاهانه شهادت در سایه تفکر صحیح در چنین مواردی نقش خود را ایفا می‎کند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده‎های معظم شهدا و مصدومین آتش‎نشان و تمامی بازماندگان آنان، این حادثه دلخراش را به مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) و مردم شریف ایران اسلامی و کارکنان محترم آتش‎نشانی سراسر میهن اسلامی تسلیت عرض می‎نمایم.