نایب رئیس فدراسیون بیلیارد گفت: ایلام ظرفیت مطلوبی در حوزه استعدادهای ورزشی دارد.

به گزارش مرور نیوز، علی اصغر فوادیان در جریان برگزاری مجمع انتخابات هیات بیلیارد استان ایلام که به انتخاب سعید مرادی منجر شد، اظهار داشت: این ورزش مفرح و همگانی نیاز به معرفی و شناساندن بیشتر آن به خانواده‌ها و علاقه‌مندان دارد.

وی افزود: این ورزش توانسته جایگاه مناسبی در کشور بدست آورد و این جایگاه را باید با شناساندن و گسترش آن حفظ کرد.

فوادیان یادآور شد: در گذشته دید خوبی نسبت به این ورزش وجود نداشت، اما اکنون با معرفی بهتر آن و شناساندن ارزش این ورزش مفرح نگاه منفی تعدیل و تغییر یافته است.

نایب رئیس فدراسیون بیلیارد گفت: شرط اصلی توسعه و گسترش این ورزش ایجاد یک جایگاه امن برای این ورزش و اطمینان خاطر دادن به خانواده ها است چرا که پوشش این ورزش بین آقایان و خانم ها فوق العاده و استقبال نیز بی نظیر است.

وی با تبریک انتخاب رئیس جدید هیات بیلیارد استان ایلام خاطرنشان کرد: ایلام یکی از استان‌هایی است که ظرفیت بالایی در ورزش دارد که باید نگاه ویژه‌ای به این استان برای شکوفایی استعدادها شود.

وی تاکید کرد: تشکیل کلاس‌های آموزشی در این زمینه در استان ایلام در حد پایینی است و رئیس هیات باید در رابطه با برگزاری کلاس‌های آموزشی به سمت استانداردسازی برود و فدراسیون نیز از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: روسای هیات‌ها باید در جهت رفع موانع، جذب سرمایه‌گذار و برگزاری مسابقات در این رشته قدم محکمی بردارد و فدراسیون نیز در این زمینه حمایت لازم را از آنها به عمل می‌آورند.