مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(علیهم السلام) اصفهان گفت: حرم مطهر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را ویژه زائران و مجاوران آستان مقدس برگزار می کند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، صبری به برگزاری جشنواره "یاوران پرچم" اشاره کرد و گفت: این جشنواره ویژه مدارس ابتدایی دختران منطقه 14 در دهه فجر از ساعت 8 تا 11 و 13:30 الی 16 در سالن اجتماعات کوثر حرم مطهر حضرت زینب (علیها السلام) برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره بزرگ "به رنگ پرچم" در این ایام خبر داد و تصریح کرد: جشنواره بزرگ" به رنگ پرچم" همراه با تزئین بر روی انواع سالاد، کیک، شیرینی و صنایع دستی از 5 الی 14 بهمن ماه از ساعت 8 الی 16 در مراکز فرهنگی منطقه 14 برگزار و جشن "به رنگ پرچم" 15 بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(علیها السلام) از ساعت 18:30 الی 20:30 در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا(علیه السلام) اجرا می شود.

بهزاد صبری تجلیل از پرستاران بیمارستان حضرت زهرا(علیها السلام) را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ایام دهه فجر دانست و گفت: به مناسبت روز پرستار از 75 پرستار نمونه بیمارستان حضرت زهرا(علیها السلام) تجلیل می‌شود.