دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با بیان اینکه نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی جرم به شمار می‌رود گفت: هیچ تیم تروریستی در شهرستان شوش وجود ندارد.

به گزارش مرور نیوز، مصطفی نظری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی در کاهش معضلات اجتماعی اظهار کرد: هیچ تیم تروریستی در سطح شهرستان شوش وجود ندارد و با وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) هیچ خطری امنیت این شهرستان را تهدید نمی‌کند.

وی به ضرورت فرهنگ سازی و توجه به مصائب اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: در منطقه چعب در شهرستان شوش فرهنگ‌سازی خوبی توسط خود مردم آن منطقه برای ریشه‌کن کردن خرده‌فرهنگ غلط تیراندازی هوایی صورت گرفته است به نحوی که در مراسم‌های اخیر شادی و عزای آن منطقه یک تیر هوایی هم شلیک نشد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به ضرورت همکاری و مشارکت مردم در گزارش جرم و عوامل آن افزود: در آینده‌ای نزدیک از شیخ چعب در شهرستان شوش به دلیل تأثیر و نقش وی در کاهش خرده فرهنگ تیراندازی هوایی تقدیر به عمل می‌آید.

نظری در ادامه عامل اصلی سرقت در شوش را بیکاری و اعتیاد عنوان کرد و یادآور شد: سرقت، ضرب و جرح عمدی، تصادف و مواد مخدر به ترتیب جرم‌های اول تا سوم شهرستان از نظر تعداد ارتکاب هستند.

چندی پیش خبری مبنی بر حضور فعال یک گروه انحرافی و جریان نفوذی در انتخابات شورای شهر شوش توسط یک کانال تلگرامی فعال در حوزه انتخابات، در فضای مجازی منتشر شد؛ در این خبر عنوان شده بود که یک گروه انحرافی و جریان نفوذی در حال سازماندهی تیم خود برای انتخابات شورای شهر و روستای شوش است.