نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: تیم "سپک تاکرا" خراسان‌رضوی به مقام سوم رقابت‌های قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش مرور نیوز، هانیه امانی درباره کسب این جایگاه توسط تیم سپک تاکرا خراسان‌رضوی در رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های به نتیجه رسیده در رشته سپک تاکرا استان این تیم موفق شده تا در این رقابت‌ها رتبه سوم را کسب کند.

وی تصریح کرد: گلستان، مرکزی و خراسان‌رضوی در رشته "دیویژن" به ترتیب رتبه‌های اول سوم را کسب کردند و در رشته "دبل" تیم‌های گنبد، مرکزی و خراسان‌رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: از تیم خراسان‌رضوی 6 بازیکن به اردوی تیم ملی سپک تاکرا دعوت شده‌اند.

مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در تربت جام برگزار شد

مجید گوهری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان تربت جام ازبرگزاری مسابقات تیراندازی (اهداف پروازی) در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: یک دوره مسابقات تیراندازی (اهداف پروازی) در محل سایت تیراندازی تربت‌جام با حضور 20 تیرانداز از شهرستان‌های مشهد‌، تربت‌حیدریه و تربت‌جام برگزار شد.

وی افزود: درپایان مسابقات صادق لطفی احمدی (تربت‌جام) مقام اول عباس کارگری (تربت‌حیدریه‌) مقام دوم، عبدالله صبوری و ارسلان فیضی (تربت‌جام‌) به‌طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

آغاز عملیات ساخت گود کشتی با چوخه باخرز

غلامرضا اباذری سرپرست اداره ورزش و جوانان باخرز اظهار داشت: مراسم کلنگ‌زنی این پروژه ورزشی با حضور جمعی از مسئولان و کشتی‌گیران شهرستان باخرز برگزار شد.

وی افزود: این گود کشتی در زمینی به وسعت دو هزار و 400 مترمربع و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی با چوخه شهرستان باخرز احداث می‌شود.

اباذری ابراز کرد: متأسفانه کشتی گیران باخرزی در محیطی بسیار نامناسب تمرین می‌کنند و این موضوع بر سلامت آنها تأثیر گذاشته است، با این نگرش ما استعدادهای بسیار خوبی در رشته کشتی داریم که در صورت فراهم شدن شرایط اولیه همچون گود‌ کشتی با چوخه می‌توانند در سطح کشور بدرخشند.