سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 و شماره 4 اهواز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز، علی یزدانی امروز، 26 بهمن ماه کارخانه تولید پوشاک مردانه با اشتغالزایی 12 نفر به صورت مستقیم و با اعتبار 23 میلیارد و 410 میلیون ریال را در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز افتتاح کرد .

امروز با حضور معاون وزیر صنعت طرح تولید تیرچه فلزی فولادی با ظرفیت اشتغالزایی 18 نفر و سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومان در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز به بهره‌برداری رسید. همچنین وی امروز کارخانه تولید اجرام نسوز کوره با ظرفیت اشتغالزایی 160 نفر و سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال را افتتاح کرد .

معاون وزیر صنعت در حاشیه افتتاحیه های امروز در اهواز از اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق ذخیره ارزی برای ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد و افزود: محوریت اصلی این تخصیص اعتبار به فعالیت‌هایی در زمینه تولید پوشاک اختصاص می‌یابد زیرا تولید پوشاک در حداقل زمان به بهره‌برداری می‌رسد و بازار مصرف آن نیز مناسب است .

به گزارش مرور نیوز، عصر امروز علی یزدانی با حضور در شهرک صنعتی رامهرمز تصفیه خانه فاضلاب این شهرک را که با اعتبار 12 میلیارد ریال و ظرفیت 50 متر مکعب در شبانه روز احداث شده است، را افتتاح می‌کند.