تبریز - رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی گفت: بیش از 1000 واحد توسط انجمن خیرین مسکن ساز استان احداث و به محرومان واگذار شده است.

به گزارش مرور نیوز، نشست هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی در حالی برگزار شد که بررسی عملکرد این انجمن در مدت فعالیت خود و ارائه راهکارهای جدید برای ادامه مسیر انجمن برای تامین مسکن محرومان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احداث بیش از 1000 واحد توسط انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی

حافظ باباپور رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز و مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی شنبه در این نشست اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن استان در طول هشت سال فعالیت خود از زمان تاسیس سکهزار و پنج واحد مسکونی را با حمایت خیرین استان احداث کرده و به محرومین ومتقاضیان واجدالشرایط درسطح استان تحویل دهد.

احداث بیش از 1000 واحد توسط انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی

وی همچنین یادآورشد: انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی تاکنون کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته است و با توجه به اینکه خیرین بیشتری دراستان شناسایی شده، امیدواریم ازاین به بعد نیز با تلاش همه جانبه ودرصورت تامین اعتبار لازم و مساعدت خیران، واحدهای دیگری نیز در سالهای آینده توسط این انجمن احداث شود.

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی اظهار کرد: راه های مهم تشویق خیرین برای ورود به موضوع اصلی تامین مسکن برای نیازمندان باید بررسی شود وبهترین شیوه ها با اداره های مرتبط دردستور کار نشست قرارگیرد چراکه کمک به نیازمندان یکی از کارهای پسندیده ای است که اسلام نیز به آن تاکید فراوان داشته است.

تامین مسکن برای قشر آسیب پذیر وکم درآمد جامعه هدف اصلی انجمن است

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز در این نشست گفت:هدف اصلی این انجمن تامین مسکن برای قشر آسیب پذیر وکم درآمد جامعه است و بر همین اساس طبق تفاهمنامه چند جانبه سایر دستگاههای خدمات رسان نیز باید خیرین رادرتامین مسکن برای نیازمندان یاری نمایند.

احداث بیش از 1000 واحد توسط انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی

حبیب طوفانی با مهم توصیف نمودن حرکت خیرین مسکن سازدرتامین مسکن برای اقشار کم درآمد ونیازمند استان خاطر نشان کرد: اگر با نیت خیر خواهانه برای جلب مشارکت خیرین بتوانیم همایش های را درسطح استان و به ویژه در شهرستان ها با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار کنیم، به طور حتم خواهیم توانست کارهای را هرچند هم کوچک در سراسر استان و یا شهرستان ها شروع وعملیاتی کنیم.