‌معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: امکان ندارد در عمر این دولت مسکن مهر به اتمام برسد.

به گزارش مرور نیوز، مهندس رضایی در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: مسکن مهر بیشترین انرژی را از دولت گرفته و حدود 18 هزار و 374 واحد این پروژه در استان مربوط به دولت است.
وی با بیان اینکه تنها 4635 واحد توسط دولت گذشته ساخته شده است، افزود: در عمر این دولت حدود 7588 واحد و بار دیگر 500 واحد ساخته شد و 70 درصد مسکن مهر دولتی استان به بهره‌برداری رسیده است.
رضایی از افتتاح 37 هزار و 107 واحد مسکن استان خبر داد و گفت: حدود 3 هزار و 344 واحد دولتی دیگر دارای متقاضی هستند که باید تکمیل شوند اما یک هزار و 144 واحد بدون متقاضی هستند که قصد افتتاح آنها را نداریم.
معاون اداره کل مسکن و شهرسازی خاطرنشان کرد: در ابتدای عمر این دولت مسکن مهر دولتی 44 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که حال به بالای 91 درصد رسیده است و اگر خودمالک‌ها را به آن اضافه کنیم حدود 94 درصد خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن گفت: این تسهیلات به پروژه‌های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی تعلق می‌گیرد و زیر 50 درصدها اگر بتوانند پیشرفت‌شان را بالا ببرند، به آنها نیز این وام تعلق می‌گیرد.
رضایی مشکل اصلی مسکن مهر استان را تزریق آورده متقاضی دانست و افزود: در حال حاضر بیشترین افتتاحات را در کشور داشته‌ایم و جزء 10 استان اول کشور در افتتاح مسکن مهر بوده‌ایم.
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه 6 هزار و 788 واحد باید در سال 96 تکمیل شود، ادامه داد: سه ماهه اول 617 و سه ماهه دوم 998 واحد به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی گفت: این امکان وجود ندارد که مسکن مهر در عمر این دولت به اتمام برسد.