دهدشت- فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: رزمایش بزرگ شهدای مدافع حرم در کهگیلویه برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ سعید برومندزاده ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری رزمایش شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: این رزمایش پنجم و ششم اسفندماه در منطقه رزمی دشت مازه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه بیان داشت: ارتقاء آمادگی ها و مهارت های حرفه ای عمومی و تخصصی گردان های رزمی بسیج برای اجرای موفق مأموریت های محوله، تجدید میثاق با مقام ولایت و آرمان های امام و شهدا، مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه رزم نیروها با تکمیل و به کارگیری ظرفیت های محلی و منطقه ای و هم‌چنین سنجش آمادگی مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی را از جمله اهداف این رزمایش عنوان کرد.

برومندزاده تصریح کرد: یکهزار و 300 نفر از گردان‌های بیت المقدس و کوثر در رزمایش شرکت دارند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تهدیداتی که با آن مواجه هستیم باید سطح آمادگی های رزمی و عملیاتی گردان ها در اوج باشد، عنوان داشت: به همین دلیل در طول سال گردان ها فراخوانی های متعددی دارند و هدف این است که‌ آمادگی جسمانی نیروهای ما به سطح مطلوب برسد.

برومندزاده امکانات و تجهیزات شهرستان برای مقابله با بحران را کافی دانست و افزود: استفاده حداکثری از حداقل امکانات و مدیریت بحران از دیگر اهدافی است که در بخش پدافند غیر عامل رزمایش به نمایش گذاشته می‌شود.