معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از تشییع 6 شهید گمنام و 4 شهید شناسایی شده همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در این استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز مهدی انصاری، از تشییع 6 شهید گمنام و 4 شهید شناسایی شده همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در این استان خبر داد و اظهار داشت: شهدای گمنام در روزهای 10 و 11 اسفندماه در شهرهای شیراز، نورآباد، زرقان و پاسارگاد تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با شهدای گمنام 4 تن از شهدای شناسایی شده نیز تشییع می‌شوند، گفت: شهید الله کرم برات فرزند عباس از تیپ 33 المهدی جهرم یکی از شهدای شناسایی شده است که در سال 67 در منطقه فاو با تک دشمن به شهادت رسیده و با پلاک شناسایی شده است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: دیگر شهید شناسایی شده عبدالرضا خوش‌رو فرزند سعدالله از تیپ 33 المهدی جهرم است که در عملیات محرم در منطقه شرهانی در سال 61 به شهادت رسیده و این شهید نیز با پلاک شناسایی شده است.

انصاری بیان کرد: شهید سیاوش همتی فرزند پرویز در شلمچه در سال 67 به شهادت رسید که با آزمایش DNA شناسایی شده و این شهید نیز از تیپ 33 المهدی جهرم بوده است.

وی تصریح کرد: شهید الماس ارشدی فرزند عباس‌قلی از سعادت‌شهر دیگر شهید شناسایی شده استان فارس است که در سال 61 در عملیات محرم در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و از طریق پلاک شناسایی شده است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: این شهدا امشب وارد فرودگاه شیراز می‌شوند و مورد استقبال خانواده و مردم شهیدپرور شیراز قرار می‌گیرند.