فرماندار عسلویه گفت: در راستای تحقق مطالبات مردم و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم آسیب‌دیده مرکز اورژانس عسلویه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، عبدالله نادری بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان عسلویه از مناطق شناخته شده برای همگان است اظهار داشت: این شهرستان میزبان بزرگترین تاسیسات نفت و گاز جهان تحت عنوان پارس جنوبی است که این منطقه مهم صنعتی برای همگان شناخته شده است.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز جامعه در همه ابعاد تصریح کرد: در این راستا بر اساس مطالبات مردم نیازهای جامعه تامین و اجرایی می‌شود که استقرار نمایندگی دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان مورد توجه قرار دارد.

فرماندار عسلویه از راه‌اندازی مرکز اورژانس شهری عسلویه در اوائل سال جدید خبر داد و گفت : با پیگیری‌های انجام شده پایگاه اورژانس جاده‌ای عسلویه به منظور خدمت رسانی به مردم راه‌اندازی می‌شود.

نادری با اشاره به نیازهای شهرستان عسلویه در حوزه بهداشت و درمان افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در بهداشت و درمان شهرستان رقم خورد که با توجه به رشد جمعیت در شهرستان و مجاورت با صنعت نیازمند تلاش بیشتری برای رفع نیازهای مردم است.

وی، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت خاطر نشان کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از اولویت‌های اصلی دولت بود که دولت تدبیر و امید توانست جراحی اساسی در نظام سلامت انجام دهد.

فرماندار عسلویه با اشاره به مسافت کوتاه دو شهر عسلویه و نخل تقی تصریح کرد: اورژانس شهری با همکاری شهرداری عسلویه در شرف راه اندازی و آغاز بهکار است و اورژانس نخل تقی نیز در برنامه قرار داده شده که انتظار می‌رود در آینده محقق شود.