پردیس- فرماندار پردیس گفت: طی روزهای ابتدایی سال شاهد کاهش 70 درصدی وقوع سرقت در شهرستان پردیس بودیم که نشان از اقتدار نیروی انتظامی است.

به گزارش مرور نیوز، صبح پنجشنبه مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان پردیس ضمن بازدید از ایستگاه‌های نوروزی شهرداری های پردیس و بومهن و پایگاه‌های هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی‌های شهرستان پردیس با اهدای هدایایی از پرسنل این دستگاه‌ها تقدیر کردند.

کاهش 70 درصدی سرقت در شهرستان پردیس

مرتضی حیدری فرماندار پردیس در جلسه‌ای پس از بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس ضمن تبریک سال جدید و خداقوت به پرسنل سبز پوش و ضابطین قضایی، اظهار داشت: طی روزهای ابتدایی سال شاهد کاهش 70 درصدی وقوع سرقت در شهرستان پردیس بودیم که نشان از اقتدار نیروی انتظامی دارد.

کاهش 70 درصدی سرقت در شهرستان پردیس

وی گفت: همچنین کشف دو کیلو و 800 گرم مواد مخدر طی روزهای آغازین سال جدید نشان از تلاش و جدیت نیروی انتظامی در برخورد با بزه‌های گوناگون دارد.

حیدری افزود: امنیت، آرامش و آسایش این سرزمین مدیون تلاش سبزپوشان دلاوری است که در طول سال خواب و استراحت را برای حمایت از مردم رها کردند و این امنیت مثال زدنی را به ارمغان آوردند.

فرماندار پردیس ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با برنامه و هدفی مشخص کار می کنند و با سلامت نفس بالایی که دارند اثرات مثبتی در این منطقه گذاشته اند.

وی اظهار کرد: طی ارزیابی که در استان تهران صورت گرفته، شهرستان پردیس برتری ملموسی داشته که امیدواریم خداوند این عزت و اقتدار را روز به روز بیشتر کند.

حیدری گفت: هرچه بر افتخار و عزت نیروی انتظامی افزوده شود، برای مردم جز امنیت و آسایش چیزی نخواهد داشت.