شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شیراز از 5 فروردین فعال شده‌اند گفت: شهرداری شیراز تعطیلی ندارد و این روزها در کنار اجرای طرح‌های عمرانی به مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش مرور نیوز ٬ علیرضا پاک فطرت در حاشیه بازدید از ایستگاه نوروزی شهرداری در ورودی منطقه 10 از سمت سپیدان و آخرین وضعیت زیرگذر شمال غرب شیراز اظهار داشت: عوامل شهرداری شیراز هر روز مشغول اجرای طرح ‌ای مختلف هستند و در این ایام نیز خدمت به مهمانان و زائران نوروزی سومین حرم اهل بیت(ع) را با نظافت شهر و زیباسازی آن انجام می‌دهند.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز این روزها فعال بوده و بیشتر طرح‌های عمرانی شهر شیراز که با پلیس هماهنگ شده و اجازه کار نیز به آنان داده شده است٬ توسط پیمانکاران و مشاوران به همراه کارگران در حال اجراست.

وی به اجرای طرح زیرگذر گلستان اشاره و تصریح کرد: این طرح که در شمال غرب شیراز و ورودی این کلان‌شهر در حال اجرا است به عنوان یک پروژه خاص با یک زیرگذر و پنج پل به طول حدود دو کیلومتر مشخصات فنی در حال اجراست.

شهردار شیراز با بیان اینکه این زیرگذر در حساس‌ترین نقطه شهر شیراز و در محور شمال‌غرب و جایی که استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌هایی از جمله سپیدان به شیراز متصل شده واقع شده است خاطرنشان کرد: همچنین این طرح در مسیر آزادراه شیراز به اصفهان بوده و در طول سال از جمله فصل‌های بهار و تابستان دارای حجم زیاد ترافیک است که ایجاد زیرگذر در این محدوده ضروری بود.

پاک فطرت با بیان اینکه امیدواریم تا دو ماه آینده تردد در زیر این پل انجام شود گفت: برای نازک‌کاری و بدنه‌سازی دیواره‌های زیرگذر نیز سه تا چهارماه زمان نیاز است که از سه لاین برگشت دو لاین آزاد می‌شود و یک لاین نیز برای بدنه‌سازی اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: به نظرم پیشرفت طرح خوب بوده و امروز نیز در هشتمین روز از فرودین هم مشاور، پیمانکار و عوامل همه در پروژه فعال هستند که جای قدردانی دارد.

شهردار شیراز در مورد خدمات شهرداری منطقه 10 به مسافران نوروزی در ورودی این کلان‌شهر نیز گفت: کمپ بسیار زیبایی ایجاد شده و امکانات خوبی دارد به طوری که اگر مسافران نیز در شب نیاز به استراحت داشته باشند در این کمپ می‌توانند به صورت موقت اسکان یابند.